"" Purple Area: Höstnytt från Day

torsdag, juni 14, 2012

Höstnytt från Day

Day Home har kommit ut med sin nya höstkollektion av kuddar och prylar. Vårens kollektion tyckte jag var lite av en besvikelse, men den här nya höstkollektionen känns mycket roligare. Samtidigt kan jag inte låta bli att sakna den som de hade för några år sedan som höll en helt annan klass. Nytt för i år är fina brickbord och snygga lampor.


New autumn collection from Day Home. I think it looks much better than the Spring collection. New are the small black tables and nice lamps.

Pressbilder Day Home

Idag - jobbar hemma, ska på ansiktsbehandling (första gången någonsin) och målaren är äntligen här och målar om mina fönster invändigt, hurra! Ingen kan beskylla mig för att vara snabb, jag har bara gått och tänkt på det här i några år eller så.

3 kommentarer:

Proforma - Irene sa...

Jag kommer ihåg att du varit inne på att måla tidigare. Kul med förändring, vad blev de för färg?

Filmtoppen | topplistor sa...

Snyggt!!

purple area sa...

Irene, skojar du, grått så klart :)

Filmtoppen, kul att du gillar det!

/Susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...