"" Purple Area: Veckans 'så skapar du stilen' i Metro Bostad

fredag, maj 18, 2012

Veckans 'så skapar du stilen' i Metro Bostad

Det senaste tiden har jag haft betydligt mindre tid att blogga än tidigare. Det beror på att jag lägger ner mycket energi på Metro Bostad istället. Vet att det var någon som inte tyckte om att jag pushade för mina egna jobb men, vad tusan det här är ju en blogg. Så här kommer denna veckans 'så skapar du stilen' från ett reportage om ett hem i Tygelsjö som jag och fotograf Caroline Tengen gjort. Hemmet var en häftig blandning av ett gammalt hus med bjälkar i taket och en modern inredning med betonggolv och stilrent kök. Nätupplagan hittar du här och i högerkanten av bloggen.

This is from this weeks 'ideas to steel' in Metro Bostad. The article is a about a home in Sweden that I've and photographer Caroline Tengen visited. They have a cool mix between an old house with beams from 1751 and a modern interior with concrete floor and contemporary kitchen. You can find the net issue here

Bilden är en skärmdump



3 kommentarer:

baratradgard sa...

Jag gillar verkligen Metro Bostad. Men har man "Ingen reklam" på brevlådan så får man den inte. Tack för länken till nätupplagan i alla fall.

Kanel & Cayenne sa...

Varför skulle du inte pusha för dina egna jobb? Klart du ska!!! Kram /Nellie

purple area sa...

Bara trädgård, nej gratistidningarna går inte under reklam utan under kategorin samhällsinfo. Så det bör inte bero på det, utan det är troligtvis ditt område som inte är med på rundan.

Nellie, snällt att du stöttar mig.

Kramkram/Susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...